31.07.10

The Science of Sleep - dneska si uvařím vlastní sen























Zdálo se mi o tom, jak peču čokoládový dort... Ráno jsem se probudil v kuchyni, podlaha i já jsme byli zasviněný od šlehačky, vařený čokolády a rozmačkaných jahod. Říkám si fajn, dobrej úlet.
Za dva dny další sen. Na začátku připravuju velkou loupež zákusků v místní cukrárně. Na jeho konci ležím v boxu mezi indiánem, větrníkem a řezem Tiramisu. No a hádejte, kde jsem se probudil a od jakých ingrediencí jsem byl zapatlanej tentokrát. Mám rád sladký, ale ne zas tolik, abych si pro to chodil po zavíračce s páčidlem a kuklou na hlavě. Doktor říkal, že to není náměsíčnost, ale nějaká porucha mezi rozeznáním reality a snu, nebo co. Vůbec to není taková sranda jak to vypadá. Nejhorší je, že nevim co se stane příště...

The Science of Sleep - 100%

Žádné komentáře:

Okomentovat